Eksperthjælp: 6 måneder skriger og vil ikke sidde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Lisbeth Jess

"6 måneder skriger og vil ikke sidde."

Hej Lisbeth,

Nu prøver jeg at skrive til dig igen i håb om et svar - min dreng er 6 mdr 8,9 kg og 68 cm, født i uge 34 (2550g og 46cm), problemet er at han bare under ingen omstændigheder vil sidde op, hverken i højstol, bumbo eller skråstol (der er rettet op), han sidder der i 2 min og så laver han bare flitsbuen, han gør sig helt helt stiv og skriger og skriger og skriger, han er undersøgt på sygehuset her for 1 mdrs tid siden og det eneste de kunne konkludere var han han var en sund, stor og rask dreng.

Han er li startet op på HIrsegrød her for en 14 dage siden og den får han så ved mig, da han jo ik vil sidde, på legetæppet går det nogenlunde, men igen efter 5 mins tid blir han fuldstændig stiv igen.

Hans øre er også tjekket op til flere gange og der er intet.

Hva gør man så??? 

Lisbeths svar

Hej ! Først er jeg glad for at han er undersøgt og fundet sund og rask. Det er en tryghed. samtidig er det jo frustrende at han skriger og ikke vil sidde.

Derer to muligheder som jeg ser det-. Han er ikke klar til at sidde, derfor protesterer han.Deter muligvis en blanding af hans modvilje og din anspændthed.

Den anden er at et eller andet generer ham.

Jeg vil anbefale dig at opsøge en børnekiropraktor, og lade ham/hun se på ham.

hvis det ikke hjælper, så har jeg hørt at flere er glade for kranio sacral terapi. Det hele går ud på at få balance i hans krop, både muskulært, sener og energierne.

Du må prøve dig frem og ikke tvinge ham til at sidde , lyt til hans protester.

Jeg håber dte vil give lidt inspiration. Held og lykke med ham og projekt sidde.

hav en god sommer.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.