Bagagerums-puslespillet - Emmaljunga Big City - hvilken bil?

Visninger: 867   Svar: 7

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

24. juni 2011

Laura25

Weee- kæresten og jeg er efter lille Charlies ankomst for alvor begyndt at overveje bilkøb - det ville da bare være så fedt med lidt mere frihed og plads til impulsive udflugter!MEN hvilke bilers bagagerum kan rumme en Emmaljunga Big City?? Nogle gode bud?

Vi bor midt i Århus og vil derfor gerne have en lille handy bil (hvilket jeg er klar over er svært med en stor Emmaljunga) og så er det vigtigt for os at den er miljøvenlig og økonomisk - dvs. at den bl.a. kører langt på literen.

Min kæreste har sikkert mange flere krav, men jeg ved ingenting om biler- så gode råd og bud på bilEN efterlyses! Tak!

25. juni 2011

Laura25

Laura25 skriver:

Weee- kæresten og jeg er efter lille Charlies ankomst for alvor begyndt at overveje bilkøb - det ville da bare være så fedt med lidt mere frihed og plads til impulsive udflugter!MEN hvilke bilers bagagerum kan rumme en Emmaljunga Big City?? Nogle gode bud?

Vi bor midt i Århus og vil derfor gerne have en lille handy bil (hvilket jeg er klar over er svært med en stor Emmaljunga) og så er det vigtigt for os at den er miljøvenlig og økonomisk - dvs. at den bl.a. kører langt på literen.

Min kæreste har sikkert mange flere krav, men jeg ved ingenting om biler- så gode råd og bud på bilEN efterlyses! Tak!

Slet ingen gode bud?

25. juni 2011

Valle81

Profilbillede for Valle81
Foto
25
Nu mor til 3:0) Asta 140204, Anton 270310, Arthur 160411
Laura25 skriver:

Hejsa:0)

Jeg har et bud:0)

Vi har nemlig lige købt ny bil - og jeg kan simpelthen stærkt anbefale Renault Clio Sport Tourer:0)

Det er stationcarudgaven af den alm Clio.

Den er fantastisk og den har kæmpe rummeligt bagagerum:0) Vi kan have tvillinge klapvogn fra Emmaljunga:0) Der kan sidder tre børn på bagsædet:0)

Vi er så sidsygt glade for den - det kan ikke beskrives.

Den kører megeget langt på literen, den er billig i vægtafgift ( 720 pr halvpår)

Her er link: http://www.renault.dk/dk/Personbiler/Clio-Sport-To urer.aspx

Vi købte udstillingsmodellen,som var med metallak og airconditions og lidt andet ekstra - vi vik måtter - vinterdæk og en bagagrumsbeksyttelsesbakke med i prisen. Vi gav 153.000 kr.

Vi lånte pengene gennem bilforhandler - vi gav 20% i udbetaling og resten lånte vi. Vi låner ved det der hedder Santander Consumer Bank. Vi giver 1600 kr i afdrag om måneden over 8 år( lidt lang tid,men det var hvad vi havde råd til i afdrag lige nu - og man kan ændre lånet løbende - hvilket vi vil gøre, når de er råd til mere i afdrag) Vi giver 3,95% i rente:0)

Christina, som er helt forelsket i min bil:0)

25. juni 2011

Laura25

Valle81 skriver:

Vi har nemlig lige købt ny bil - og jeg kan simpelthen stærkt anbefale Renault Clio Sport Tourer:0)

Den er fantastisk og den har kæmpe rummeligt bagagerum:0) Vi kan have tvillinge klapvogn fra Emmaljunga:0) Der kan sidder tre børn på bagsædet:0)

Den kører megeget langt på literen, den er billig i vægtafgift ( 720 pr halvpår)

Vi købte udstillingsmodellen,som var med metallak og airconditions og lidt andet ekstra - vi vik måtter - vinterdæk og en bagagrumsbeksyttelsesbakke med i prisen. Vi gav 153.000 kr.

Vi lånte pengene gennem bilforhandler - vi gav 20% i udbetaling og resten lånte vi. Vi låner ved det der hedder Santander Consumer Bank. Vi giver 1600 kr i afdrag om måneden over 8 år( lidt lang tid,men det var hvad vi havde råd til i afdrag lige nu - og man kan ændre lånet løbende - hvilket vi vil gøre, når de er råd til mere i afdrag) Vi giver 3,95% i rente:0)

Jamen den lyder jo helt fantastisk, I har vist virkelig gjort et scoop- den skal helt sikkert tjekkes ud! Jeg håber dog vi kan finde en lidt (meget?) billigere udgave, da budgettet er lidt begrænset pt. Men man har vel lov at drømme.

Du skal i hvert fald have tusind tak for det gode bud og alle de gode detaljer om lån osv. (som ellers er virkelig svære at gennemskue!)!

25. juni 2011

Valle81

Foto
25
Laura25 skriver:

Jamen den lyder jo helt fantastisk, I har vist virkelig gjort et scoop- den skal helt sikkert tjekkes ud! Jeg håber dog vi kan finde en lidt (meget?) billigere udgave, da budgettet er lidt begrænset pt. Men man har vel lov at drømme.

Du skal i hvert fald have tusind tak for det gode bud og alle de gode detaljer om lån osv. (som ellers er virkelig svære at gennemskue!)!

Jamen det var så lidt:0)

Det er virkelig en fantastisk bil:0) Og selvom den i reklamen ser meget stor ud - så er den det ikke - det er en lille rummelig stationcar:0)

Men ja den er nok i den lidt dyere ende - men det værd:0)

Har en fra min mødregruppe som har sådan en Alto - og hun har ogsåen Emmaljungabarnevogn - den skal hun skille fuldstænding ad for at den kan være der - det er også lidt træls.

Skal så sige at jeg ikke ved hvor meget man ville skulle skille den ad for at have i Clio - men vil faktisk tro den sagtens kan være der:0)

Christina, som håber i finder BILEN:0)

26. juni 2011

AnjaB

Valle81 skriver:

Bakker helt op - vi har samme bil og bor i Århus så vi er tit inde i byen. Jeg elsker at parkere min smarte bil og ikke skal bakke frem og tilbage ligesom dem med deres store stationscar

Vores er nu 1½ år og vi fik også et super tilbud dengang vi købte. Så kan kun anbefale I giver den et kig og tager en køretur i den

26. juni 2011

Valle81

Foto
25
AnjaB skriver:

Bakker helt op - vi har samme bil og bor i Århus så vi er tit inde i byen. Jeg elsker at parkere min smarte bil og ikke skal bakke frem og tilbage ligesom dem med deres store stationscar

Vores er nu 1½ år og vi fik også et super tilbud dengang vi købte. Så kan kun anbefale I giver den et kig og tager en køretur i den

Ja det er sådan en FED bil, og den er nemlig bare fiks og fræk:0)

26. juni 2011

bøgelund

Laura25 skriver:

Nu skriver jeg fra iPhone. Så kan ikke smide et link ind. Men vi har lige købt den nye seat ibiza St ecomotive. Diesel. Vi giver 370 kr halvårligt i vægtafgift. Den står til at køre 29,4 km på literen. Lille fuks stationcar, hvor jeg kan smide emmaljungaen ind bagi. Lækker lækker bil!

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.