"baby 7 måneder , vægtø'ger ikke så hurtigt mer`?"
Hej Lisbeth.
Vores pige på knap 7 måneder, lagde godt ud, som lille, men hun tager ikke rigtig på mere, det går i hvert fald meget langsomt! Vi var til lægen idag, og han sagde at hun er ikke særlig stor og vejer kun 7kg, men er 71 lang... Hun vil ikke rigtig spise det Vi laver til hende, end købe maden fra supermarkederne!! Det skal siges, at jeg stadig ammer hende, og hun tager ikk imod flaske 100% . Vi kommer fløde i maden, smør og mme , men sys ikke rigtig der sker noget? Jeg ved godt at man ikke skal sammenligne sine børn, med de andre børn, men de fleste er altså oppe og runde de 9-10kg!!
Håber Du kan hjælpe, eller har nogle fif så hun kan tage lidt mere på!
Hilsen Fie
Lisbeths svar
Hej Fie!
jeg kan se at din lille datter ligger lige over normalen m.h.t længde, men vægten er under normalen, men stadig inden for normal området. Det vil være en hjælp hvis jeg får hendes fødselsvægt og længde. For hvis hun trives fint og udvikler sig som hun skal og spiser med god appetit, så er der ingen grund til bekymring.Hvis du vil have mere hjælp b ehøver jeg fødselsvægt og lænde, så svarer jeg mere detaljeret.
Varme hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld