Sådan manipulerer du med din partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

kaba

Nyhed fra nettet - fra avisen.dk

Orker du heller ikke at tage barnets første sygedag igen? Overtal din partner i stedet

Sådan manipulerer du med din partner

Du elsker din lille Gunnar... selvfølgelig gør du det. Men for pokker hvor gider du ikke blive hjemme fra arbejde igen-igen, fordi han har fået rød hundegalskab og skoldknopper, eller hvad de nu hedder, alle de sygdomme, der kommer ovre fra vuggeren.

Så hvordan overtaler du din partner til at tage barnets første sygedag, så du selv kan slippe?

Det kan i dag være stort dilemma for mange par, fordi både far og mor har har gang i karrieren, fortæller parterapeut Gitte Sander. Og selv en enkelt sygedag med barnet kan gøre mange stressede.

Læs mere her »

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg må nok erkende at den artikel fik mig til at skære tænder. Hvorfor er det igen-igen mor, der skal blive hjemme fra arbejde? Hendes ude job er vel lige så vigtigt som fars, så hvorfor skal hun manipulere ham til at blive hjemme? Det er vel lige deling eller er det mig, som har helt galt fat i tingene?

Ok - men jeg skal da samtidig fortælle at manden min ALDIG har taget sygedag herhjemme, men det har en naturlig forklaring: Han er taget på arbejde 2,5 time inden vi andre vågner, så derfor er han ikke hjemme til at opdage sygdommen. Desuden har han ikke retten til det ifølge hans overenskomst

Hvilket så bringer mig til punktet, ser fik mit pis en anelse i kog, nemlig nummer 6

Hvis man tager snakken om hvem, der skal være hjemme DAGEN FØR, så er det altså ikke barnets FØRSTE sygedag, og man har derved mulighed for at finde anden pasning. Netop det første sygedag skal bruges til!!! Så det punkt opfordre til at snyde arbejdsgiver.

Anmeld

19. juni 2011

Mumto3

Åh, det er skønt at være hjemmegående 

Vi har aldrig krise over at et barn er syg, eller hvem der skal blive hjemme. Jeg tager bare en hyggedag med dyner i sofaen...

Anmeld

23. november 2011

GitteSander

Profilbillede for GitteSander

Hej,

Jeg vil bare lige sige, at jeg er fuldstændig enig i denne kritik. Journalisten fra "Avisen" har fuldstændigt misbrugt mine udtalelser og fordrejet dem til ukendelighed med et indhold jeg på ingen måde kan stå inde for.

Og for at det ikke skal være løgn har han genbrugt artiklen to år i træk, på trods af at jeg har skrevet min kritik allerede i 2010, hvor 'Avisen' bragte artiklen første gang. Hvortil de svarede, at de havde skam skrevet, at det var noget, de selv havde fundet på... 

Uanset hvad synes jeg at det er en mærkelig vinkling og jeg forstår slet ikke, hvor journalisten vil hen med artiklen. Lære folk hvordan de kan manipulere deres partner og tage en parterapeut til indtægt for det ...

Jeg boykotter selv den "Avis" efter denne oplevelse og kan kun opfordre andre til at gøre det samme.  Du kan overhovedet ikke regne med, hvad de skriver.

Psykoterapeut Gitte Sander

www.gittesander.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.