Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

ammestop ved piller please hjælp

Anonym

Citér indlæg Anmeld indlæg
26. november 2008, kl. 00:33

jeg har fået nogle piller af lægen som skal ind og stoppe mælken. og dem sku jeg ta i 2 dage (1/2 tablet 2 gange dagligt). nu er mælken begyndt at løbe igen og min læge har giet mig en ny resept på sådanne piller. denne gang skal jeg ta dem i 8 dage???????????
nogle der har nogle erfaringer med sådanne piller? ´stopper mælken så bare eller skal jeg fortsætte med at malke ud eller????
(det er igennem lægevagten jeg har fået de 2 recepter)

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Så starter jeg op igen
26. november 2008, kl. 01:06
Hej Ano...

Jeg har ikke saa meget forstand paa det, da jeg ikke har boern endnu, men jeg sys da du skulle tage forbi din egen laege...

Haaber det lykkedes for dig...

Knus Beck

M i t k æ r l i gh e ds p r o j e k t

Skjul alle signaturer

holder ferie med guldklumpen.. hva skal vi mon lave... nogen gode ideer??
26. november 2008, kl. 07:14
måske jeg kan hjælpe..

min mælk ville heller ikke stoppe med pillerne..

men jeg kom op på fødegangen og blev total tømt ud for mælk i begge bryster, via en malke maskine.. og derefter åd jeg den første pille..
jeg tog en stram bh på plus en sportsbh på i 2 dage uden at tage den af.. og derefter var alt mælken forsvundet..
det er vigtigt du ikke malker ud ihvertfald prøv at begræns det. idet det hjælper mælkeproduktionen igen..

håber det hjalp..

men ja stram brysterne ind..
Moderator

26. november 2008, kl. 09:01
Hej

Du kan evt. læse mere om medicinsk mælkestop her:

http://www.baby.dk/videnom/10p331/amning-medicinsk-maelkestop.aspx

og generelt om ammestop her:

http://www.baby.dk/videnom/10p324/amning-afslutning-af-et-ammeforloeb.aspx

Mvh
Karoline
A.

26. november 2008, kl. 09:39
Anonym skriver:

jeg har fået nogle piller af lægen som skal ind og stoppe mælken. og dem sku jeg ta i 2 dage (1/2 tablet 2 gange dagligt). nu er mælken begyndt at løbe igen og min læge har giet mig en ny resept på sådanne piller. denne gang skal jeg ta dem i 8 dage???????????
nogle der har nogle erfaringer med sådanne piller? ´stopper mælken så bare eller skal jeg fortsætte med at malke ud eller????
(det er igennem lægevagten jeg har fået de 2 recepter)

hej..haft også problem da jeg skulle stoppe med amme og piller hjælp ikke rigtigt meget..får jeg haft mælk i flere uger..men jeg har ikkke taget flere piller man skal bare huske massere bryster så man ikke for mælkeknuder av av..og mælk ikke ud eller kommer der bare mere og mere mælk

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Ar minder os om, hvor vi har været, men bestemmer ikke, hvor vi skal hen..
26. november 2008, kl. 09:42
Det problem kender jeg ikke til, jeg fik også de piller en uge efter stumpen blev født, men min mælk stoppede med det samme... -men jeg skulle stadig massere mine bryster når jeg gik i bad, så der ikke satte sig mælkeknuder..
Anja..

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Amning     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+