Kontoruddannelsen

Visninger: 2.863   Svar: 112

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

7. juni 2011

Kruse90

Profilbillede for Kruse90
Foto
0
Jeg nyder livet som mor til verdens mest fantastiske pige
CamillaSoefelt skriver:

Jaaa.. Jeg vil nemlig også gerne være lægesekretær. Hvad er adgangskravene for en HGV? Og hvordan er fagene, er det svært synes du, meget lektier osv?

Kravene for en HGV på Mercatec i Viborg er ´20+.

Jeg går ikke selv i voksen klassen, da jeg valgte eliteklassen istedet for. De kører på højre niveauer

Nej lektier er ikke slemt Det er til at overskue, især hvis man er som mig og laver dem nogenlunde som de kommer ind, så mærker man den ikke rigtig

Anmeld Svar

7. juni 2011

Kruse90

Foto
0
Kruse90 skriver:

Kravene for en HGV på Mercatec i Viborg er ´20+.

Jeg går ikke selv i voksen klassen, da jeg valgte eliteklassen istedet for. De kører på højre niveauer

Nej lektier er ikke slemt Det er til at overskue, især hvis man er som mig og laver dem nogenlunde som de kommer ind, så mærker man den ikke rigtig

lige en tilføjelse

Vi har flere lektier end en 'normal' / voksen klasse HG

Anmeld Svar

7. juni 2011

CamillaSoefelt

Profilbillede for CamillaSoefelt
0
Elsker min skønne familie;0).
KaLee skriver:

Det kan du læse mere på det link som en har lagt til dig :-)

Ellers ring ind på et sted som tilbyder det og hør ad... ;-)

Ved godt det ikke var negativt ment i forhold til "gokkerne".... Jeg har prøvet beggge dele.. Studeret til pægagok (og droppet ud) og er snart færdig med kontoruddannelsen...
Jeg må indrømme - kontor kan skisme være kedeligt....

Vil jeg kigge på.

Ja ku forestille mig kontor ku være kedeligt sometimes.. hihi. Men skal jo ha en uddannelse. Ved du hvad lønnen er på som feks færdiguddannet lægesekretær? Og hvad får man i løn under praktikken?

Anmeld Svar

7. juni 2011

CamillaSoefelt

0
Kruse90 skriver:

lige en tilføjelse

Vi har flere lektier end en 'normal' / voksen klasse HG

Elite.. wouw, du lyder klog!! SEJT!!

Men det lyder da lækkert så.. Synes bare at det lyder til og være nogen kedelige/svære fag.. Feks er jeg ikke nogen haj til hverken engelsk el matematik? Er det en hindring??

Anmeld Svar

7. juni 2011

Kruse90

Foto
0
CamillaSoefelt skriver:

Elite.. wouw, du lyder klog!! SEJT!!

Men det lyder da lækkert så.. Synes bare at det lyder til og være nogen kedelige/svære fag.. Feks er jeg ikke nogen haj til hverken engelsk el matematik? Er det en hindring??

engelsk er jeg virkelig dårlig til

Men man klarer sig alligevel og det er ikke anden en E eller D niveau
Men du SKAL jo have engelsk på C niveau for at kunne blive lægesekretær, men som sagt det er til at følge med

Er som ikke klog hehe
Kontoret mente bare at jeg skulle i eliteklassen pga. min karaktere fra folkeskolen, som jeg bestemt ikke syntes var noget at håbe hurra for.

Men det går super godt og har aldrig klaret mig så godt i skolen som jeg gør nu.

Matematik er ikke en fag man skal have, det er valgfag.
Og som lægesekretær skal du ikke have det.

Fagene er slet ikke svære. Jeg er vildt med erhvervsøkonomi og salg og service Ja også dansk og samf egentlig

Og du skal også huske i løbet at 2. år at have IT på C niveau det kræves det også som lægesekretær

Anmeld Svar

7. juni 2011

eElak

CamillaSoefelt skriver:

Vil jeg kigge på.

Ja ku forestille mig kontor ku være kedeligt sometimes.. hihi. Men skal jo ha en uddannelse. Ved du hvad lønnen er på som feks færdiguddannet lægesekretær? Og hvad får man i løn under praktikken?

Man behøver da ikke en uddannelse, hvis du har et job som du kan li.. :-)

Jeg kender ikke lønningerne som lægesekretær, da jeg er elev i kommunen..

Anmeld Svar

7. juni 2011

mth1987

Profilbillede for mth1987
0
SKYND JER IND OG KIG PÅ MIN SALGSINDLÆG :)
Jeg vil også igang med kontor uddannelsen men jeg starter med 12 ugers hgs ìg derefter søger elevplads. Den måde syntes jeg er bedst. Og der er helt vildt mange elevpladser lige nu så det sku ikk undre mig der ingen er når jeg skal bruge det

Anmeld Svar

Til salg:
7. juni 2011

CamillaSoefelt

0
mth1987 skriver:

Jeg vil også igang med kontor uddannelsen men jeg starter med 12 ugers hgs ìg derefter søger elevplads. Den måde syntes jeg er bedst. Og der er helt vildt mange elevpladser lige nu så det sku ikk undre mig der ingen er når jeg skal bruge det

hvordan kan du nøjes med kun 12 ugers hgs

Anmeld Svar

7. juni 2011

CamillaSoefelt

0
KaLee skriver:

Man behøver da ikke en uddannelse, hvis du har et job som du kan li.. :-)

Jeg kender ikke lønningerne som lægesekretær, da jeg er elev i kommunen..

haha... tjae, man er jo bedre stillet i forhold til jobsøgning

Anmeld Svar

7. juni 2011

CamillaSoefelt

0
Kruse90 skriver:

engelsk er jeg virkelig dårlig til

Men man klarer sig alligevel og det er ikke anden en E eller D niveau
Men du SKAL jo have engelsk på C niveau for at kunne blive lægesekretær, men som sagt det er til at følge med

Er som ikke klog hehe
Kontoret mente bare at jeg skulle i eliteklassen pga. min karaktere fra folkeskolen, som jeg bestemt ikke syntes var noget at håbe hurra for.

Men det går super godt og har aldrig klaret mig så godt i skolen som jeg gør nu.

Matematik er ikke en fag man skal have, det er valgfag.
Og som lægesekretær skal du ikke have det.

Fagene er slet ikke svære. Jeg er vildt med erhvervsøkonomi og salg og service Ja også dansk og samf egentlig

Og du skal også huske i løbet at 2. år at have IT på C niveau det kræves det også som lægesekretær

Min søn er lige vågnet. Er det ok jeg lige senere, evt en PB, viil gerne høre nærmere

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.