Opret gratis profil  

Bubii......mangebørnsmødre kom frit frem :-D

Visninger: 11.802   Svar: 96

Han/hun skal være alene, der mener jeg at der er langt op til nærmeste søster - 9 år, så vi laver nummer 6 lige efter, hvis naturen vil det .

Profilbillede for lion Denne profil har Foto Garanti
0 lodder
En stolt mor til 2

Når nogen spørg mig hvor mange børn jeg vil ha, svarer jeg: "så mange jeg kan få". Jeg vil gerne ha mange børn og hvor mange jeg får er jo op til så meget. Overskud, penge, gud om jeg bliver gravid.

Jeg oplevede en gang da jeg sagde dette, at en tidligere chef sagde: " Så er det derfor I flyttede til TIngbjerg, der bor mange solmalier. " Nej hvor blev jeg sur og harm, det er total rasitisk.

Jeg arbejder i en butik i nærheden af min søster og vi var der nede og handle med vores børn, og de synes vi var mange fordi vi var 3 voksne og 4 børn. Mine to fra aug 2008, feb 2010 og min søsters 2 (ud af 3) fra apr. 2008 og maj 2010. Det er IKKE aftalt at vi har født samme år.

Men jeg ved jeg gerne vil ha flere børn, jeg elsker børn.

Til salg:
Profilbillede for Stephanie3
0 lodder
Victoria, Laura & Lucca, Jeg elsker at være jeres mor <3

Her melder jeg mig, jeg har Victoria på 4år, Laura på 2år+7måneder & Lucca på 7måneder.

pedersmiley

Besvar indlæg Anmeld indlæg
16. august 2010

Hej Dejligt med sådan en gruppe. Troede snart jeg var den eneste med mange børn. Jeg har 6 stk Dreng på 14 år, 4 piger på 11 år, 9 år, 5 år, og 3 år, og så en lille ny dreng på 7 mdr.

Profilbillede for MoarTil4
0 lodder
elsker familien:-)
17. august 2010
pedersmiley skriver:

Hej Dejligt med sådan en gruppe. Troede snart jeg var den eneste med mange børn. Jeg har 6 stk Dreng på 14 år, 4 piger på 11 år, 9 år, 5 år, og 3 år, og så en lille ny dreng på 7 mdr.

ja jeg bliver også glad når jeg læser om alle de dejlige familier med massere af børn.

Vi venter selv nr. 4 til december. Vi har 3 dejlige  piger på 12, 9 og 1 år. Og nu kommer der så en lillebror til flokken.

Vi glæder os super meget - og det bliver bare spændende at få en dreng denne gang.

Vi kender ikke rigtig nogen i omgangskredsen som har 4  børn, så vi falder lidt "udenfor" normalen. Og reaktionerne er da også meget blandede med om vi "har plads" osv.

Jeg synes det er så fedt med disse store børneflokke man finder på disse sider.

Selvom 4 børn er en del og jeg selv nærmer mig en "høj" alder på 38 år, så kan jeg mærke at jeg har svært ved at acceptere at denne graviditet skal være den sidste. Men indtil videre er det planen at stoppe ved nr. 4. Hvis vi kan finde ud af det...hihi..

pedersmiley

3. september 2010

Altså jeg kunne godt tænke mig en til om nogle år, men jeg er meget træt af folks negative reaktioner, desværre :-(

Profilbillede for Dansker I  Holland
0 lodder
Ihhh hvor blev min baby af?? Nu har hun 7 tænder og løber rundt over det hele :D
3. september 2010
pedersmiley skriver:

Altså jeg kunne godt tænke mig en til om nogle år, men jeg er meget træt af folks negative reaktioner, desværre :-(

Du skal da slet ikke bekymre dig om folks reaktioner.. Det rager ærligt talt ikke dem. Det er dem som har et problem ikke dig

ikke online kkk

20. september 2010

Så melder jeg mig da også under fanerne.

Vi har pt. tre piger på 14, 11 og "mere end 4-et halvt", som barnet selv præsenterer sin alder. Og nu sidder jeg med en positiv graviditetstest foran mig, så om 8 mdr om alt går vel, så bliver vi til en familie på 6 - og det er da dejligt mange

Profilbillede for mulle7430
0 lodder
Elsker mine børn og børnebørn
28. september 2010

hej             

jeg er 36 år og mor  til 6 tøser Melanie 7 snart 8 år - Monique 8 snart 9 år - Simone 10 år - Julie 11 år - Michelle 15 år og Natasja 19 år og har 2 skønne børnebørn Victoria på snart 2 år og Sebastian på 3 mdr     

5. november 2010

hej så lige oplæget og fik da lyst til og være med i gruppen gg jeg har selv to piger min forlovet har en dreng som os bor ved os og vi har en lille dreng på vej til sidst i janura så vi har snart 4 børn og vi er 30 og 28 år gg

Gå til kategorien "Flere børn end gennemsnittet"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333