Opret gratis profil  

Bubii......mangebørnsmødre kom frit frem :-D

Visninger: 11.758   Svar: 96

sus34 skriver:

Hejsa.

Jeg har 3 børn fra et tidligere ægteskab og venter nr. 4 til november, så det er jo ikke så mange... men min forlovede har også 3 børn fra tidligere så vi ender på 7.....

Vi har ellerede 2 i hvert rum, så babyen må få en komodeskuffe et eller andet sted.... og vi overvejer at købe en bus, vildt. Men dejligt.

Susanne

he he hvor er det super rart at læse dit indlæg mine børn brokker sig nogen gange over at der er for lidt plads på værelset, og de har da hver sit.

Til salg:
Profilbillede for MoarTil4
0 lodder
elsker familien:-)

Dejligt indlæg...rart at se at der er nogen som tør og vil stå ved, at de ønsker sig mange børn.

Vi har 3 dejlige piger, og har ønske om 1 mere. Men man tør jo næsten ikke sige det højt. Vi har allerede fået kommentarer om, at "det er flot at vi har overskud" osv.

Og vi har ikke rigtig bedsteforældre til aflastningssituationer....men det gør ikkenoget

MetteMorTil3 skriver:

Dejligt indlæg...rart at se at der er nogen som tør og vil stå ved, at de ønsker sig mange børn.

Vi har 3 dejlige piger, og har ønske om 1 mere. Men man tør jo næsten ikke sige det højt. Vi har allerede fået kommentarer om, at "det er flot at vi har overskud" osv.

Og vi har ikke rigtig bedsteforældre til aflastningssituationer....men det gør ikkenoget

her skal den skal bare laves  så den bliver nr 5

0 lodder
4kløver skriver:

sådan.....  

4kløver skriver:

uhh så dejligt

Til salg:
0 lodder
sus34 skriver:

Hejsa.

Jeg har 3 børn fra et tidligere ægteskab og venter nr. 4 til november, så det er jo ikke så mange... men min forlovede har også 3 børn fra tidligere så vi ender på 7.....

Vi har ellerede 2 i hvert rum, så babyen må få en komodeskuffe et eller andet sted.... og vi overvejer at købe en bus, vildt. Men dejligt.

Susanne

det er godt nok også mange børn, ....vi har 3 piger, de 2 største deler pt. værelse og det fungerer godt nok. Vi sætter med tiden en væg op, så de får hver deres lille rum, men pt. synes de altså at det er hyggeligt at dele værelset - også selvom at de er 9 og 11 år.

0 lodder
sus34 skriver:

Hejsa.

Susanne

....øh ved ikke om jeg fik udtrykt mig godt nok... det med mange børn...var altså positivt ment (smil).
Vores den mindste har  iøvrigt fået et stort hjørne i soveværelset, de små behøver ganske rigtigt ikke andet end "kommodeskuffen" (hihi).

Men hvor vi lige skal gøre af en evt. nr. 4.....hmm det må jeg lige tænke over   måske kommer vores repos på 1. sal i spil

Har 3 vidunderlige unger....

Amalie på 5 ogg tvillingerne anders ig Simon på 7,5 mdr.

Jeg er 31 og gravid med nummer 5. har Ronja på 13 år Freja på 11 år Benjamin på 10 år og Ofelia på 8 år i forvejen. vi glæder os til lillebien kommer ud til Januar, og vi har allerede besluttet at han/hun ikke skal være alene, så der kommer til at blive brygget på en søster eller bror mere i fremtiden.
Profilbillede for Dansker I  Holland
0 lodder
Ihhh hvor blev min baby af?? Nu har hun 7 tænder og løber rundt over det hele :D

Hejsa jeg har 2 piger. En på 5 år og en som fylder 3 til oktober hvor hun skal starte i børnehave Har termin med nr 3 ønske barn den 15 november Er 22+2 idag

Gå til kategorien "Flere børn end gennemsnittet"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333