Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Bubii......mangebørnsmødre kom frit frem :-D

første konfirmation veloverstået :-)
Citér indlæg Anmeld indlæg
5. april 2010, kl. 17:07
sus34 skriver:

Hejsa.

Jeg har 3 børn fra et tidligere ægteskab og venter nr. 4 til november, så det er jo ikke så mange... men min forlovede har også 3 børn fra tidligere så vi ender på 7.....

Vi har ellerede 2 i hvert rum, så babyen må få en komodeskuffe et eller andet sted.... og vi overvejer at købe en bus, vildt. Men dejligt.

Susanne

he he hvor er det super rart at læse dit indlæg mine børn brokker sig nogen gange over at der er for lidt plads på værelset, og de har da hver sit.

elsker hjemmelivet:-)
19. april 2010, kl. 17:15

Dejligt indlæg...rart at se at der er nogen som tør og vil stå ved, at de ønsker sig mange børn.

Vi har 3 dejlige piger, og har ønske om 1 mere. Men man tør jo næsten ikke sige det højt. Vi har allerede fået kommentarer om, at "det er flot at vi har overskud" osv.

Og vi har ikke rigtig bedsteforældre til aflastningssituationer....men det gør ikkenoget

Denne profil har Foto Garanti
19. april 2010, kl. 17:29
MetteMorTil3 skriver:

Dejligt indlæg...rart at se at der er nogen som tør og vil stå ved, at de ønsker sig mange børn.

Vi har 3 dejlige piger, og har ønske om 1 mere. Men man tør jo næsten ikke sige det højt. Vi har allerede fået kommentarer om, at "det er flot at vi har overskud" osv.

Og vi har ikke rigtig bedsteforældre til aflastningssituationer....men det gør ikkenoget

her skal den skal bare laves  så den bliver nr 5

20. april 2010, kl. 14:49
4kløver skriver:

sådan.....  

første konfirmation veloverstået :-)
20. april 2010, kl. 14:58
4kløver skriver:

uhh så dejligt

20. april 2010, kl. 15:04
sus34 skriver:

Hejsa.

Jeg har 3 børn fra et tidligere ægteskab og venter nr. 4 til november, så det er jo ikke så mange... men min forlovede har også 3 børn fra tidligere så vi ender på 7.....

Vi har ellerede 2 i hvert rum, så babyen må få en komodeskuffe et eller andet sted.... og vi overvejer at købe en bus, vildt. Men dejligt.

Susanne

det er godt nok også mange børn, ....vi har 3 piger, de 2 største deler pt. værelse og det fungerer godt nok. Vi sætter med tiden en væg op, så de får hver deres lille rum, men pt. synes de altså at det er hyggeligt at dele værelset - også selvom at de er 9 og 11 år.

20. april 2010, kl. 15:10
sus34 skriver:

Hejsa.

Susanne

....øh ved ikke om jeg fik udtrykt mig godt nok... det med mange børn...var altså positivt ment (smil).
Vores den mindste har  iøvrigt fået et stort hjørne i soveværelset, de små behøver ganske rigtigt ikke andet end "kommodeskuffen" (hihi).

Men hvor vi lige skal gøre af en evt. nr. 4.....hmm det må jeg lige tænke over   måske kommer vores repos på 1. sal i spil

12. maj 2010, kl. 20:14

Har 3 vidunderlige unger....

Amalie på 5 ogg tvillingerne anders ig Simon på 7,5 mdr.

14. juli 2010, kl. 21:50
Jeg er 31 og gravid med nummer 5. har Ronja på 13 år Freja på 11 år Benjamin på 10 år og Ofelia på 8 år i forvejen. vi glæder os til lillebien kommer ud til Januar, og vi har allerede besluttet at han/hun ikke skal være alene, så der kommer til at blive brygget på en søster eller bror mere i fremtiden.
Ihhh hvor blev min baby af?? Nu har hun 7 tænder og løber rundt over det hele :D
14. juli 2010, kl. 21:57

Hejsa jeg har 2 piger. En på 5 år og en som fylder 3 til oktober hvor hun skal starte i børnehave Har termin med nr 3 ønske barn den 15 november Er 22+2 idag

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Gå til Flere børn end gennemsnittet     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+