Bubii......mangebørnsmødre kom frit frem :-D

Visninger: 11.837   Svar: 96

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

15. juli 2009

lukaj

her tror jeg også jeg hører til.
vi har 3 børn ialt. tvillingedrenge på 6 år og en dreng på 20 mdr og vi har da planer om en mere på et tidspunkt

Anmeld Svar

28. juli 2009

Avi

VI har 3 børn to sammen (Naja på 5 og David på1)og en bonusdreng Marco på 12  De bor alle hos os, så vi er ved at bygge 60 m2 til huset!!!
mvh avi (Ålborg)

Anmeld Svar

31. august 2009

eenberg

Hej..

Jeg har Amalie på 6 og Andrea på 4 og  venter barn nummer 3 til marts .... en stor beslutning, syntes jeg...Er der nogle af jer som kan fortælle mig lidt om det, at få nummer 3... er så bange for at det skal gå ud over de to andre skønne piger jeg har.

mvh karina

Anmeld Svar

31. august 2009

Kloster

eenberg skriver:

Hej..

Jeg har Amalie på 6 og Andrea på 4 og  venter barn nummer 3 til marts .... en stor beslutning, syntes jeg...Er der nogle af jer som kan fortælle mig lidt om det, at få nummer 3... er så bange for at det skal gå ud over de to andre skønne piger jeg har.

mvh karina

Total dejligt med en lille efternøler.

Jeg har Rasmus, der bliver 12 i dec. Nicolaj på 10 år og Mads på 5½ år.
De har det så sjovt og godt sammen. Hinandens bedste venner og fjender

Og jeg gjorde det gerne igen. Både med aldersforskellen på nr 2-3 og med et barn mere.
Stort tillykke...

Kloster

Anmeld Svar

1. september 2009

eenberg

Kloster skriver:

Total dejligt med en lille efternøler.

Jeg har Rasmus, der bliver 12 i dec. Nicolaj på 10 år og Mads på 5½ år.
De har det så sjovt og godt sammen. Hinandens bedste venner og fjender

Og jeg gjorde det gerne igen. Både med aldersforskellen på nr 2-3 og med et barn mere.
Stort tillykke...

Kloster

Jamen det kommer jo til at passe med samme aldersforskel som du har...
Skønt at høre du har det super med det..
Hvordan tog de at der kom en lillebror..? og har du aldrig tænkt over du havde en arm for lidt..?

mvk karina

Anmeld Svar

14. september 2009

Lone Jakobsen

eenberg skriver:

Jamen det kommer jo til at passe med samme aldersforskel som du har...
Skønt at høre du har det super med det..
Hvordan tog de at der kom en lillebror..? og har du aldrig tænkt over du havde en arm for lidt..?

mvk karina

fandt lige dit indlæg selv om det er lidt tid siden du skrev.
jeg har 4 børn på 10,6,4½ og 2mdr....og selv om det var lidt hårdt da de 2 mellemste var små... ja så er den yngste efternøler bare en rigtig luksus baby som alle de andre elsker.
han bliver kysset og krammet af alle de store, og så trives han bedst i støj

Anmeld Svar

Til salg:
18. september 2009

Lulle25

Profilbillede for Lulle25
0
Nu lykkelig mor til 4 skønne børn
Hej her kan jeg også melde mig ind Jeg har 3 børn. Cecilie på 8 020601,  Mathilde på 2 270707 og Peter på 5 mdr 150409. Børn er skønne og vil da ikke udelukke at vi får en nr 4 om nogle år, men jeg skal vist lige overtale manden Kh Louise

Anmeld Svar

18. september 2009

Christina F

Hej 
Min mand og jeg har 3 børn en pige på 14 år en dreng på 10 år og en lille efternøler på 6 mdr. ...bare super dejligt at få en mere og de store er helt vilde med hende..

Anmeld Svar

18. september 2009

4kløver

Jeg har 3 nu og venter nr 4 til okt..

Anmeld Svar

5. oktober 2009

mav75

Jeg har 2 døtre på 8 og 6½ og venter endnu et barn til marts 2010.

Hvornår fortalte I til jeres børn at de skulle have en lillebror/-søster? Vi vil gerne vente til efter MD-skanning, hvor der er mulighed for at få set fostrets køn.

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+