Eksperthjælp: Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Pia Hern

"Smerter"

Hejsa Pia...

Jeg er mor til to dejlige drenge... og nu venter vi en lillesøster... egentlig sagen uvedkommende , men jeg har et spørgsmål til dig...

Jeg er 33+0 og har egentlig haft en ok graviditet.. Jeg har for 14 dage siden oplevet jeg fik MEGET ondt hen over maven , Hvis vi siger et bredt bælte hen over navlen på 10-20 cm.. Jeg er i tvivl om om det er min mavemuskler der driller mig.??. eller det er i forbindelse med mine plukveer, Som jeg indimellem osse syntes gør ondt??. Jeg har ikke søgt læge eller JM da man jo så nødigt vil være til besvær... Plukveerene har jeg haft hele graviditeten, så det er der ikke noget nyt i.

Jeg har svært ved at rejse mig når jeg har lagt, siddet og har ondt når jeg går... Men ved ikke om det er noget ejg skal bekymre mig om, har ikk oplevet det før har gjort ondt som sådan et være gravid... Det skal lgie sige jeg har bækkenløsning osse, kan mærke jeg kan klemme mit bækken når jeg klemmer mine ben hårdt sammen. så det er ikke på den måde jeg har ondt..

Mon du har hørt noget ligende ??og skal jeg tage til nærmere undersøgelse.??. har lige været hos lægen til alm. kontrol, men han tog sig som sådan ikk rigtig af det.. og Jeg har 4 uger inden jeg skal til JM igen...

Håber du forstår alt det her jeg fik skrevet... og måske kunne komme med et lille trøstende ord..

De kærligste hilsner

Louise

Pias svar

Hej Louise

Smerter i maven er jo altid noget man skal reagere på og det er godt at du er opmærksom. Men du skal aldrig tænke at du er til besvær. 

Dine smerter hen over maven lyder ikke alvorligt og kunne sagtens være plukkeveer men jeg vil nødig rådgive om smerter i maven i en brevkasse. Derfor syntes jeg du skal ringe og tale med en jordemoder.

Held og lykke

Varme hilsner fra

Pia

Pia holder kurser i fødselsforberedelses og hjælper kvinder som er bange for at føde og/eller har haft traumatiske fødselsoplevelser. På hendes hjemmeside kan du også købe hendes eget design af graviditets- og ammepuder.

Se Pias hjemmeside: MotherByNature.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.