Madam Blå skriver:
Kan jeg godt forstå
Det er altid dejligt at se sit lille barn på skærmen. Glæder mig selv helt vildt til at se hende igen. Er desværre begyndt at blive ret så nervøs for det. Tænk hvis der skulle være noget galt
Men heldigvis er det så sjældent der er noget galt, og selv hvis der er, så er lægerne jo sindssygt dygtige i dag
Så det skal nok gå 
Ja, de fleste er så småt begyndt
Uh hvor jeg glæder mig til at lave børneværelse! Har i seng, puslebord osv så?
Jeg er selv midt i et køb af en brugt barnevogn. Skal bare arrangeret at få den hentet
Vi flytter i en større lejlighed på næste lørdag, så tror den kommer ind på hendes kommende værelse at stå
Jeg vil jo gerne kunne gå og se på den. Men ender måske med at sætte den i vores kælderrum
For lidt overtroisk er man vist 
Tja, tænker det kommer fra gamle dage, hvor intet var sikkert for barnet var født. Dengang kunne man jo ikke scanne og se, at de havde det fint. Men det kan man heldigvis nu 
Ja det er jo en helt fantastisk oplevelse. Nej det har vi ikke, herhjemme hersker overtroen også en del, lidt har vi købt, men det vi har købt er pakket ned og gemt væk, og barnevognen bliver ikke hentet før omkring 14 dage før eller når vi tager hjem fra sygehuset med ham 
Ja er også selv lidt nervøs for den scanning, men det skal nok gå, for ja som du siger er de jo så dygtige i dag...
Bliver dejlig at få noget større at bo i det er altid rart med mere plads, specielt nu den lille kommer
Ja det bliver jo vildt spændende at indrette den lilles værelse.. ihh så hyggeligt... har du en ide om hvordan det skal se ud så??