Opret gratis profil  

Log ind

E-mail:

Adgangskode:

Har du glemt din adgangskode?

Mangler I en barnepige til jeres bryllup?

123 »
Stjernestoev

Citér indlæg Anmeld indlæg
28. maj 2011, kl. 16:52
Mangler du en barnepige til dit bryllup? Så er hjælpen her! Jeg er en pige på 19 år, bosat i Midtjylland. Jeg er vild med børn og bryllupper, så dette er en fantastisk mulighed for både jer og jeg. Jeg har været barnepige for utallige børn, og arbejdet i en børnehave. Så jeg har masser af erfaring. Hvis I er interreseret, så send mig en besked, hvor I kan høre mere om mig, og evt. aftale løn osv :-) Kærlig hilsen Sofia.
Denne profil har Foto Garanti
28. maj 2011, kl. 16:56
Stjernestøv skriver:

Mangler du en barnepige til dit bryllup? Så er hjælpen her! Jeg er en pige på 19 år, bosat i Midtjylland. Jeg er vild med børn og bryllupper, så dette er en fantastisk mulighed for både jer og jeg. Jeg har været barnepige for utallige børn, og arbejdet i en børnehave. Så jeg har masser af erfaring. Hvis I er interreseret, så send mig en besked, hvor I kan høre mere om mig, og evt. aftale løn osv :-) Kærlig hilsen Sofia.

Haha, læste det lige som "Mangler I en BRUDEpige til Jeres bryllup" - tænkte bare "Whaaaaaaat", men så fik jeg lige fanget hvad der egentlig stod

Men flot tilbud

Stjernestoev

28. maj 2011, kl. 17:00
StephanieJ skriver:

Haha, læste det lige som "Mangler I en BRUDEpige til Jeres bryllup" - tænkte bare "Whaaaaaaat", men så fik jeg lige fanget hvad der egentlig stod

Men flot tilbud

Hahahahaha! :-D Det kunne da ellers også være et OK tilbud, hvis man nu ikke havde nogle venner :-D
Stjernestoev

28. maj 2011, kl. 17:01
StephanieJ skriver:

Men flot tilbud

Hahahahaha! :-D Det kunne da ellers også være et OK tilbud, hvis man nu ikke havde nogle venner :-D
Stjernestoev

28. maj 2011, kl. 19:14
Op
Stjernestoev

2. juni 2011, kl. 13:29
Oop
Stjernestoev

20. juni 2011, kl. 08:18
Op
MAN lever kun EN gang<3 få mest ud af DET!<3<3
20. juni 2011, kl. 08:20
Hej Sofia hvor bor du?
Stjernestoev

20. juni 2011, kl. 08:25
jeansmummie skriver:

Hej Sofia hvor bor du?

Jeg bor i Viborg
MAN lever kun EN gang<3 få mest ud af DET!<3<3
20. juni 2011, kl. 09:08
Nåh æv

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
123 »
Gå til Bryllup     Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2013 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+