Pipkukkeren skriver:
Hejsa..
Herhjemme har vi også haft et par aftener med en rigtig ked lille Aske. Det er tydeligt at det er maven der driller og vi cykler også flittigt og maserer mave. Ofte giver det ham ro at hænge på underarmen, så han får et lille pres på maven (kolikgrebet, som der er en anden der skriver).
Det der har hjulpet os aller bedst er dog at lave mange flere bøvse-pauser i måltidet! Han bliver lidt utilfreds over at blive taget fra brystet i starten, men hvis han kommer med al luften er han meget mere veltilpas!!
Et tip jeg fik fra min veninde er at bruge d-vitamindråber uden kokos-olie eller jordnødde-olie, da de kan give mavekneb. Man kan få nogle på sukker - det skulle hjælpe på nogle børn at skifte!!
Endelig er der nogle dråber der hedder ”Mylicon”, som virkede godt mod luft i maven (til at komme af med den).
Håber du finder en løsning og at din lille pige snart får nogle gode aftener
Du må meget gerne give en update herinde...
Line
Hej!
Tak, skønt med et svar
.
Jeg har lige været til lægen med lillepigen i dag. Lægen ville gerne lige se hende. Dejligt! Heldigvis fandt lægen at hun er helt som hun skal være. Ingen andre problemer end en meget rumlende mave!
Jeg tager nogle stikpiller for hæmorider, som giver mig SÅ meget luft i maven. Jeg har taget dem siden fødslen. Måske kan det være dem - jeg
virkelig! Jeg er stoppet med dem fra i dag!!!
Vi har en zoneterapeut i vennekredsen, som har givet hende zoneterapi et par gange. Det fortsætter vi med og håber virkelig det hjælper! 
Ellers er dråberne et rigtig godt tip. Det er næste skridt! Tak 
Er Askes urolige aftener ophørt?