Eksperthjælp: Tørst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Pia Hern

"Tørst"

Hej Pia

Jeg har på det sidste oplevet en enorm tørst... kan simpelthen ikke drikke det væk, selvom jeg ihærdigt prøver Jeg ved godt, at man ikke kan regne med symptomer på sukkersyge, når man er gravid, men bliver dog alligevel lidt bekymret når jeg læser, at jeg er i risikogruppen (min farfar har gammelmandssykkersyge). Jeg kan læse mig til, at man bliver tilbudt en test, hvis man befinder sig i risikogruppen, men jeg er ikke på noget tidspunkt blevet spurgt om nogen i min familie har sukkersyge, så jeg undrer mig lidt...

Jeg er 27+6 i dag, hvis det har noget at sige Skal jeg reagere eller blot vente og se om jm eller læge finder sukker i min urin når jeg er til de forskellige tjek?

Med venlig hilsen
Nadia

Pias svar

Hej Nadia

Jeg syntes du skal kontakte din læge og få målt dit blodsukker. Din læge kan stille dig lidt flere uddybende spørgsmål end jeg kan her. Men ekstrem tørst kan være et tegn på sukkersyge men også være helt harmløst - så få det hellere tjekket.

held og lykke

varme hilsner fra Pia

Pia holder kurser i fødselsforberedelses og hjælper kvinder som er bange for at føde og/eller har haft traumatiske fødselsoplevelser. På hendes hjemmeside kan du også købe hendes eget design af graviditets- og ammepuder.

Se Pias hjemmeside: MotherByNature.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

baby012

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.