Min søn er grim...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.036 visninger
113 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

Underligt emne faktisk. Men sagen er den, at jeg selv synes min søn er meget lidt køn.

Jeg elsker ham over alt på jorden, og jeg vil gå igennem ild og vand for ham. Han er gudeskøn, og utrolig charmerende, men samtidig er han altså også meget lidt køn.

Jeg har faktisk altid haft det sådan med ham, ja faktisk lige fra han blev født.

Jeg sagde til en kollega i sjov "han kan ikke være min, jeg kan umuligt lave så grimt et barn". Det var naturligvis i sjov, og jeg lader selvfølgelig aldrig min søn høre noget af dette.

Er jeg helt underlig når jeg synes min egen søn er grim?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Shibby

Hvor gammel er barnet? For så må man håbe han vokser til en svane i dine øjne med tiden

Anmeld

27. april 2011

Den lykkelige

Det måske ikke helt heldigt sagt.. men altså jeg har altid sagt jeg ikke skulle have rødhåret barn med fregner (ja undskyld hvis jeg støder nogen ) og min datter er vist rimelig gylden brun/rødhåret.. Men nu synes jeg jo bare hun er så smuk..  Men hvor gammel er han, måske han vokser sig fra det du synes "skære i øjnene"..  synes tit mange nyfødte ser lidt specielle ud..

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Hvor gammel er barnet? For så må man håbe han vokser til en svane i dine øjne med tiden

Han er 4 år, og han ER en svane. Hans udseende er bare ikke helt som andre små drenges...  Heldigvis kan tøj gøre meget...

Anmeld

27. april 2011

Lone Jakobsen

dit indlæg gør mig trist.

jeg har lige efter fødslen ment at mine børn var "knap så kønne"

men har aldrig ment at en af dem var grimme. har faktisk altid følt at min kærlighed til dem fik gjorde at jeg synes de var utroligt smukke. og at jeg på den måde måske var alt andet end neutral i min vurdering af deres ydre.

meen det var vist ikke lige det svar du ledte efter

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Det måske ikke helt heldigt sagt.. men altså jeg har altid sagt jeg ikke skulle have rødhåret barn med fregner (ja undskyld hvis jeg støder nogen ) og min datter er vist rimelig gylden brun/rødhåret.. Men nu synes jeg jo bare hun er så smuk..  Men hvor gammel er han, måske han vokser sig fra det du synes "skære i øjnene"..  synes tit mange nyfødte ser lidt specielle ud..

4 år og rødhåret med fregnet og bleg hud...

Altså når jeg ser på ham som mor,  så synes jeg jo han er den smukkeste lille dreng på jorden, men jeg ved godt, at han ikke er smuk som andre børn er smukke.

Anmeld

27. april 2011

Shibby

Anonym skriver:

Han er 4 år, og han ER en svane. Hans udseende er bare ikke helt som andre små drenges...  Heldigvis kan tøj gøre meget...

hehe..Tøj kan gøre meget!  

Anmeld

27. april 2011

MissGeoh

Ej det er da ikke pænt sagt.

Anmeld

27. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

4 år og rødhåret med fregnet og bleg hud...

Altså når jeg ser på ham som mor,  så synes jeg jo han er den smukkeste lille dreng på jorden, men jeg ved godt, at han ikke er smuk som andre børn er smukke.

Vi elsker ikke andre fordi de er smukke, men de bliver smukke fordi vi elsker dem

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Vi elsker ikke andre fordi de er smukke, men de bliver smukke fordi vi elsker dem

Det er sandt!!! Og det vil jeg huske på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.