Eksperthjælp: Træning, når Du Forsøger at blive Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Lene Eriksen

"Træning, når Du Forsøger at blive Gravid"

Hej jeg prøver på at blive gravid og på det sidste er jeg begyndt at træne men så har min faster sagt at hvis man prøver på at blive er det ikke godt at træne det forhindre med at blive gravid? Er det rigtigt? Jeg træner 3 gang om ugen

Lenes svar

Kære kvinde, der prøver at blive gravid.

Når du prøver at blive gravid er sund levevis (herunder motion) godt. Din faster har ret i, at overtræning (og anden form for stress) kan indvirke negativt på dine forsøg. Jeg vurderer dog ikke at dine 3 gange træning om ugen, er overtræning. Du skriver ikke hvor gammel du er, eller hvor længe du har forsøgt at blive gravid, så jeg kan ikke vurdere, om der er grund til at lave om på din levevis endnu. Hvis du er i tvivl så kontakt din læge, og få din fysik undersøgt.

Held og lykke med det!

Bedste hilsener

Lene

Lene tilbyder individuelle samtaler og skræddersyede forløb for kvinder, der har svært ved at få indfriet deres ønske om et barn, og for kvinder, der har valgt eller er i gang med at få et barn alene.

Se Lenes hjemmeside: Ønskebarn.nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

engleS

Når ok tak.. Jeg er 23 og har prøvet i 4 måneder.. Plejede at få uregelmæssigt mentruation efter min mand kom til danmark i september i sidst år.. Men nu ser det ud til at det ved at ændre sig får min mensess 9.-10. Hver månede og det har sket i 3 måneder nu så min mensess er regelmæssigt indtil videre! Men træner kun 2-3 gang om ugen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.