Opret gratis profil  

fortsættelse på snakken fra indlægget om hvad vi laver til daglig

Visninger: 437   Svar: 19

« 12

Honningblomst

Besvar indlæg Anmeld indlæg
23. oktober 2008
Stumpen skriver:

Ja det hænger fint sammen...
Jeg er så tilbage på su'en og den forhøjede su lån.. Slut med praktik... Aldrig mere praktik

Det må være dejligt....er lidt ked af jeg ikke ventede to år, så havde jeg fået su hele vejen og sikkert nemmere ved selv at finde praktiksted...men er igang nu og så må vi håbe jeg får det jeg vil...
Hvor var du i praktik henne??
Knus..

Profilbillede for Stumpen Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
2 lodder
Ar minder os om, hvor vi har været, men bestemmer ikke, hvor vi skal hen..
23. oktober 2008
Eva skriver:

Det må være dejligt....er lidt ked af jeg ikke ventede to år, så havde jeg fået su hele vejen og sikkert nemmere ved selv at finde praktiksted...men er igang nu og så må vi håbe jeg får det jeg vil...
Hvor var du i praktik henne??
Knus..

Troede egentlig at I var kommet på den ny uddanelse.. Vi er som sagt den sidste årgang på den gamle på Ikast..

Jeg har været i en vuggestue, børnehave og et pædagogisk bosted for udviklingshæmmede -meget dårlige/gamle udviklingshæmmede...
HVad med dig?
Honningblomst

23. oktober 2008
Stumpen skriver:

Troede egentlig at I var kommet på den ny uddanelse.. Vi er som sagt den sidste årgang på den gamle på Ikast..

Jeg har været i en vuggestue, børnehave og et pædagogisk bosted for udviklingshæmmede -meget dårlige/gamle udviklingshæmmede...
HVad med dig?

Ja, jeg er på den nye, men vi ligger lige imellem i tå år, hvor praktikken stadig er lønnet.
De første 3 mdr. var jeg i en børnehaveklasse, nu er jeg på bosted/kollegie for lettere udviklingshæmmede unge mennesker og i den sidste er planen at få et praktiksted som dagplejepædagog eller tilsynsførende pædagog(tror jeg det hedder) inden for familier med plejebørn...godkende dem etc...
Knus..

Profilbillede for Stumpen Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
2 lodder
23. oktober 2008
Lyder kanon spændende med den sidste praktik.. Det troede jeg ikke man kunne som pæd stud.. Vi får så også en liste med steder, men må self. også selv finde steder..
Honningblomst

23. oktober 2008
Stumpen skriver:

Lyder kanon spændende med den sidste praktik.. Det troede jeg ikke man kunne som pæd stud.. Vi får så også en liste med steder, men må self. også selv finde steder..

Ved ikke om man kan, men jeg VIL og håber på at jeg kan sælge mig selv... og hvis ikke jeg prøver, så sker der i hvert fald ingenting.
Ellers ville jeg rigtig gerne på buc, men det er der mange der vil og denne her gang fik jeg min første priotet og specielområde, så det gør jeg nok ikke en gang ting, desværre....

2 lodder
23. oktober 2008
Eva skriver:

Ved ikke om man kan, men jeg VIL og håber på at jeg kan sælge mig selv... og hvis ikke jeg prøver, så sker der i hvert fald ingenting.
Ellers ville jeg rigtig gerne på buc, men det er der mange der vil og denne her gang fik jeg min første priotet og specielområde, så det gør jeg nok ikke en gang ting, desværre....

Hvad er buc?? Nu er det sådani den nye uddannelse at man ikke skal have en special praktik, så hvad det angår tror jeg godt at du må få to (især hvis du selv finder stedet) Der var flere på min årgang som fik en speial praktik her i 2. løn selvom de havde haft en..
Honningblomst

23. oktober 2008
Stumpen skriver:

Hvad er buc?? Nu er det sådani den nye uddannelse at man ikke skal have en special praktik, så hvad det angår tror jeg godt at du må få to (især hvis du selv finder stedet) Der var flere på min årgang som fik en speial praktik her i 2. løn selvom de havde haft en..

Ja, på papiret er det sådan....men region sjælland og alle de seminarier der er under det, har bøjet reglerne som de synes og det er fuldstændig det samme som før...at man skal rundt på alle områder og har du en speciel, så får du med stor sandsynlighed ikke en igen.
BUC, er børn ungdomscenteret.....der hvor der kommer svigtede børn (og forældre) ind direkte hjemmefra. De laver forældreegnethedstest osv...
Knus..

2 lodder
23. oktober 2008
Eva skriver:

Ja, på papiret er det sådan....men region sjælland og alle de seminarier der er under det, har bøjet reglerne som de synes og det er fuldstændig det samme som før...at man skal rundt på alle områder og har du en speciel, så får du med stor sandsynlighed ikke en igen.
BUC, er børn ungdomscenteret.....der hvor der kommer svigtede børn (og forældre) ind direkte hjemmefra. De laver forældreegnethedstest osv...
Knus..

Spændende... Men var på shuberts minde til at starte med i min 2. løn, men stoppede efter to mdr. Havde ikke personlighed til at arbejde derude..
Jeg synes også at det er fair at alle skal prøve begge dele.. Mange ændre mening pga. det..
Honningblomst

23. oktober 2008
Stumpen skriver:

Spændende... Men var på shuberts minde til at starte med i min 2. løn, men stoppede efter to mdr. Havde ikke personlighed til at arbejde derude..
Jeg synes også at det er fair at alle skal prøve begge dele.. Mange ændre mening pga. det..

Tjo, men fordelen kan jo også være at man så virkelig kan dygtiggøre sig hvis man tager praktikken inde for samme område...
Det er svært, bare man selv kune vælge, ikke...

2 lodder
23. oktober 2008
Eva skriver:

Tjo, men fordelen kan jo også være at man så virkelig kan dygtiggøre sig hvis man tager praktikken inde for samme område...
Det er svært, bare man selv kune vælge, ikke...

Helt sikkert... MAnge som starter ved at de under ingen omstændigheder vil arbejde inden for normalområdet og så er det sku træls at man skal gennem to normal og ikke kan dygtiggøre sig som du siger..
Men samtidig, så er der nogen som absolut ikke vil ind for special omrpdet, fordi de ikke ved hvad det drejer sog om og så brænder de specialen af i øvelsespraktikken og fortryder det big time, netop fordi de finder ud af at det lige er dem...

Hvad mig selv angår så ved jeg slet ikke hvad jeg vil og ikke vil... Nej, det er løgn, jeg ved at jeg ikke vil i SFO eller lignende, men resten er åbne døre for mig...
« 12
Gå til kategorien "Ordet er frit"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333