Carina1977 skriver:
Jeg nævnte de 2 dage udelukkende udfra, hvis barnet aldrig havde undværet sin mor....så er det måske lidt voldsomt, at være væk fra barnet i 7 dage. Men som jeg skrev, så er det jo forskelligt...det handler jo om barnet og gudskelov er børn da forskellige.
Da min søn var 2 år, kunne han desværre ikke undvære mig i mere end max 2 overnatninger. men hvis barnet trives fint med at undvære mor, så er der jo heller ikke noget galt ved det.
En far er ligeså god som en mor....den holdning har jeg også. Desværre var min søn bare utrolig mor-syg.
Men jeg synes man skal gøre, hvad man føler for. Hun er da selv bedst til at vurdere, om hendes datter kan klare det. Så jeg ryster bestemt ikke hoved af det.
Tak for dit indlæg
I din situation kan jeg godt forstå at 7 dage er lang tid, hvis din søn er meget mor-syg, så ville jeg nok heller ikke have overvejet det.
Heldigvis er min datter ligeså far-syg som mor-syg. Desuden så er en forlænget weekend til Lalandia næsten lige så dyr som en uge sydpå, og så får vi også nogle nye oplevelser sammen, plus varmegraderne er lidt bedre