Spontan abort

Visninger: 4.052   Svar: 54

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

5. april 2011

SussieThyssen

Profilbillede for SussieThyssen
Foto
0
Kast en lille sten af omsorg i vandet, og se ringene sprede sig!
Jok123 skriver:

Ja jeg synes tit, man hører, at der er nogen herinde, der har haft en SA eller andet i samme stil meget tidligt i forløbet, og jeg er derfor lidt nysgerrig efter, at se hvor mange procent, det drejer sig om

Stem løs og giv gerne en forklaring

Ja..adskillige gange.

Kærligst
Sussie

5. april 2011

Vial

musse1 skriver:

da jeg var gravid med vores nr to,  var det med tvillinger mistede den ene i uge 11 og den anden bliv født til tiden, men var ik så stor..

Årh, sådan noget rør mig rigtig dybt. Det var min store frygt, da jeg ventede mine tvillinger.

Det må være mærkeligt at vide og tænke på, at der kunne være én til.

5. april 2011

Fenja09

Profilbillede for Fenja09
0
Har en Alberte Evigglad :)
Secrets skriver:

Nej, de fleste bruger det vidst om Missed Abortion Hvor fosteret er gået til, men ikke udstødes

Okay tak for tippet, så var jeg selv forkert på den

Til salg:
5. april 2011

Frøken J.

Fenja09 skriver:

Okay tak for tippet, så var jeg selv forkert på den

Det er ski heller ikke nemt at vide, MA kunne jo lige så vel stå for medicinsk abort

5. april 2011

Clisolka

Profilbillede for Clisolka
70
Mor til 2 skønne guldklumper - Bella 30.10.10 - Oliver 12.09.13 - OBS!! Gl. brugernavn Babymor1013

Jeg har stemt ja. Jeg havde en MA for 2 år siden - et halvt år efter var jeg gravid igen, og har nu en datter på 5 måneder 

5. april 2011

musse1

KaMa skriver:

Årh, sådan noget rør mig rigtig dybt. Det var min store frygt, da jeg ventede mine tvillinger.

Det må være mærkeligt at vide og tænke på, at der kunne være én til.

forstår godt, det var din værste frygt, for gør så ondt..

selv om vi har 4 skønne børn nu, gør det stadigvæk ondt, selv om han nu bliver 5 år ja sammen dag som jeg fylder år, så er jo længe siden.. men derfor tænker vi da stadigvæk på det, og især, når vi for scannings billederne frem, hvor vi kan se to.

Til salg:
5. april 2011

Fenja09

Profilbillede for Fenja09
0
Har en Alberte Evigglad :)
Secrets skriver:

Det er ski heller ikke nemt at vide, MA kunne jo lige så vel stå for medicinsk abort

Ja jeg tænkte bare, at det nok var det forkortelsen stod for, men godt man kan blive klogere  

Til salg:
5. april 2011

Aves.

Jok123 skriver:

Ja jeg synes tit, man hører, at der er nogen herinde, der har haft en SA eller andet i samme stil meget tidligt i forløbet, og jeg er derfor lidt nysgerrig efter, at se hvor mange procent, det drejer sig om

Både og-...jeg mistede en tvilling til min yngste søn, men der var jeg ikke så langt henne..dog så langt at skanningen havde set to skygger..er dog meget glad ved det kun blev det ene barn.

5. april 2011

Millah

Profilbillede for Millah
0
Er så dytig til at lave 1 streg da jeg har øvet mig på det længe - nu burde jeg kunne lave 2 streger
Jok123 skriver:

Ja det har jeg  I uge 13 Der var ikke nogen forklaring på hvorfor, men mistede det der skulle være min lille guldklump

6. april 2011

aya-zia

Profilbillede for aya-zia
0
tjekker kools ud

har mistet tvillinger i 17+4

her efter jeg her fået en dejlig datter

har mistet i uge 9 ca

2 gange i uge 7 ca

her efter fået en dejlig lille pige MEN hendes tvilling mistede jeg i 18+2

fået 1 abort i uge 6 ca... (uden for livmoderen)

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.