Scan fostret med mobilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.521 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Manakauapo

Scan fostret med mobilen
Hvis du er gravid og har en smartphone kan du selv scanne dit foster. Teknikken er gratis og udviklet af Fyens Stiftstidende
Den 32-årige it-ekspert Camilla Jensen fra Odense var gravid i tredje måned, da hun fik en genial idé.

- Min kæreste havde lige fået en smartphone og hentet den app, hvor man kan scanne stregkoder og se oplysninger om varen. Han var som et lille barn, der havde fået nyt legetøj, og så sagde jeg til ham: Hvis den er så god til at scanne, kan du så ikke også lige scanne mig, fortæller Camilla Jensen.

- Først grinede vi ad det, men så var det jeg kom i tanker om, at en mobiltelefon jo udsender et magnetfelt. Fuldstændig magen til det, man bruger i en MR-scanner på sygehuset. Hvad nu, hvis man kombinerede det med stregkodescanneren, fortsætter Camilla Jensen.

Resten af artiklen kan læses her:

http://www.fyens.dk/article/1819603:Indland-Fyn--Scan-fostret-med-mobilen

Mon det ikke er en lille aprilsnar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

morethanperfect

Valkyrien skriver:

Scan fostret med mobilen
Hvis du er gravid og har en smartphone kan du selv scanne dit foster. Teknikken er gratis og udviklet af Fyens Stiftstidende
Den 32-årige it-ekspert Camilla Jensen fra Odense var gravid i tredje måned, da hun fik en genial idé.

- Min kæreste havde lige fået en smartphone og hentet den app, hvor man kan scanne stregkoder og se oplysninger om varen. Han var som et lille barn, der havde fået nyt legetøj, og så sagde jeg til ham: Hvis den er så god til at scanne, kan du så ikke også lige scanne mig, fortæller Camilla Jensen.

- Først grinede vi ad det, men så var det jeg kom i tanker om, at en mobiltelefon jo udsender et magnetfelt. Fuldstændig magen til det, man bruger i en MR-scanner på sygehuset. Hvad nu, hvis man kombinerede det med stregkodescanneren, fortsætter Camilla Jensen.

Resten af artiklen kan læses her:

http://www.fyens.dk/article/1819603:Indland-Fyn--Scan-fostret-med-mobilen

Mon det ikke er en lille aprilsnar?

APRILSNAR !!!!!! 

Anmeld

1. april 2011

signe.

aprilsnar helt sikkert!!

Anmeld

1. april 2011

PsychedeliC

Aprilsnar

Anmeld

1. april 2011

Halbschön

Helt sikkert aprilsnar.. Men for to måneder siden fandt jef faktisk en app på min iPhone der påstod at ku scanne

Anmeld

1. april 2011

TbCp

Haha.. men den var nu ellers meget god

Anmeld

1. april 2011

sarahb

Helt sikkert aprilsnar.m
Hvad med den hvor Paradise Peter stiller op for DF,

Anmeld

1. april 2011

Lisbeth85

Helt sandt er det nok ikke nej Men for dælen det ville være cool

Anmeld

1. april 2011

GitteC78

Aprilsnar

Men det ville da være smart, men tror desværre en masse jordemødre ville miste deres job, for så gad man da ikke gå hen til dem, for at blive scannet.

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Også en kæmpe Aprilsnar!!!! 

Det kunne da være fedt med sådan en APP eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.